Kérdése van? +36 1 797 6075
Mérete: 120 x 55 x 120 mmAmikor nagyobb erősítőre van szüksége.Az LV102 utódja szintén úgy lett megtervezve, hogy megfeleljen a vasúti modell üzemeltetésének biztonsági követelményeinek és feltételeinek. Szükség esetén a vágányfeszültség és a kimeneti áram egyedileg beállítható és a körülményekhez igazítható, a maximális biztosított áram 5 amper. Az LV103:- RailCom kompatibilis- integrált globális RailCom detektorral rendelkezikMűszaki adatok:Tápfeszültség (bemeneti feszültség): váltakozó feszültséggel: min. 14 volt, max. 19 volt, tiszta közvetlen feszültséggel: min .: 14 volt, max. 24 voltCélszerű olyan bemeneti feszültséget választani, amely közvetlen feszültséggel kb. 2 V-al magasabb, váltakozó feszültséggel kb. azonos vagy kissé alacsonyabb, mint a beállított kimeneti feszültség (a pályán lévő feszültség). Ezzel elkerülhető a készülék felesleges hővesztesége, amely idő előtti hőmegszakadáshoz vezethet.Kimeneti feszültség (feszültség a vágányon): A vágány feszültsége 11 V és 22 V között állítható be 0,5 V-os lépésekben. Terhelés alatt ez a feszültség alacsonyabb lehet az alkalmazott transzformátortól függően. A gyárilag 16 V kimeneti feszültséget állítanak be.Kimeneti áram: A használt transzformátortól, annak feszültségétől és a beállított sínfeszültségtől függően az a folyamatos áram, amelyet az LZV200 erősítője képes leadni, eltérő. Példa: TR150 transzformátorral és a sínfeszültség 16 V-ra állításával a folyamatos áram 4,3 A.Túlterhelés-védelem Termikus túlterhelés-védelem: A túláram kikapcsolása kb. 200 ms után történik állandó túláram (pl. Rövidzárlat) esetén.RailCom detektor: Az LV103 globális RailCom detektorral van felszerelve. Ez az érzékelő olyan adatokat fogad, amelyeket a dekóderek a RailCom csomagok 2. csatornáján küldenek. Ezeket az adatokat a C, D, E vonalon keresztül továbbítják az LZV200 vezérlőközpontba.Alumínium házban