Kérdése van? +36 1 797 6075
Tamiya termékek széles választékban!
Adatok:
Méretarány: 1:12
Korhatár: 14+
Alkatrészek száma: n/a
Hossz: n/a
Az összeállításához szükséges makettragasztót, makettfestékeket és szerszámokat a készlet nem tartalmazza!
A Honda CB750F motorkerékpár 1979 júniusában jelent meg a japán piacon, és hamarosan a 750-es osztály legkelendőbb termékévé vált. Mindössze tíz évvel a 750F megjelenése előtt a Honda megnyitotta a többhengeres motorok mezőnyt a ma már híres négyhengeres CB750-el. A Honda több Grand Prix motorversenyt megnyert többhengeres motorokkal, és a CB750 ezeken a tapasztalatokon alapult. A motorok hibátlanul működtek és nagyon egyenletes erőt adtak, és annyira sokkolták az ipart, hogy rövid időn belül számos híres gyártó négyhengeres nagy köbös motorkerékpárokat gyártott. A Honda természetesen évekig tartotta az első helyet az eladások terén, de aztán a Kawasaki kiadta a „Z” sorozatú DOHC 4 hengeres 750-es motorjait, és átvette az első helyet, ezzel a Hondát a 2. helyre szorította vissza. A Honda azonban nem vonta vissza sokáig ezt a készletet, tovább fejlesztette motorjait, és 1979-ben kiadta a CB750K DOHC-t hengerenként négy szeleppel, erőteljes 68 LE-vel és új karosszériával. Nem sokkal később a Honda ismét az első lett! Az 1979 júniusában kiadott CB750F stílusa a nagyon népszerű európai Honda CB900F után készült, amelyet a verseny-RCB kerékpárjukról másoltak. Ez a stílus új volt a motorkerékpárok készleteiben a világon. Az alacsonyan elhelyezett kormányrudakkal és a hátsó lábtámaszokkal lehetővé tette a „lecsúszott” vezetési pozíciót. A stílus a nyolcvanas évek mércéjét állítja fel.