Kérdése van? +36 1 797 6075
Tamiya termékek széles választékban!
Adatok:
Méretarány: 1:12
Korhatár: 14+
Alkatrészek száma: n/a
Hossz: n/a
Az összeállításához szükséges makettragasztót, makettfestékeket és szerszámokat a készlet nem tartalmazza!
Általánosan elterjedt az a vélemény, hogy a hosszú távú túrázás csak masszív, nagy lökettérfogatú motorkerékpárokra vonatkozik. Az 1997. szeptemberi milánói kiállításon a Yamaha megtörte ezt a mítoszt az YZF-R1-gyel. A kanyargós úton történő nagysebességű kanyarokat célozva egy 400 köbcentis kerékpár kompakt kialakításával készült. A Yamahára jellemző, rövid tengelytávval és EXUP kipufogórendszerrel rendelkező 998 köbcentis, 4 ütemű, 4 hengeres, 5 szelepes DOHC motorja 150 LE maximális teljesítményt ad ki. Az YZF-R1 világszerte felhívta a figyelmet azzal a képességével, hogy lélegzetelállító sebességgel fürgén kanyarról kanyarra képes. Erre a nagy teljesítményre válaszul alkatrészek széles választéka került a piacra, hogy még izgalmasabbá tegyék az utazást. A Taira Racing, amelyet a korábbi All Japan 500 köbcentis bajnok, Tadahiko Taira képvisel, rengeteg ilyen alkatrészt kínált az R1-hez való használatra. Taira 1980-ban a 350 köbcentis nemzetközi A osztály bajnoka lett, de nem állt meg itt. A Yamaha YZR-t lovagolva Taira kihívta az All Japan Road Race Championship 500 köbcentis osztályát, és három éven keresztül nyert. Ezenkívül 1986-ban részt vett a világbajnokság 250 köbcentis osztályában, és megnyerte a döntőt, a San Marino GP-t. Kezdve titán kipufogódobral a nagyobb teljesítmény érdekében mérsékelt sebességnél, ívelt szénsárvédővel a hátsó gumin és alumínium lánckerekekkel. A Taira Racing rengeteg alkatrészt adott ki a lovaglás kiválósága érdekében.